Közzétételi lista
a nemzeti köznevelésről szóló törvény végrehajtásáról szóló 229/2012. (VIII. 28.) Korm. rendelet alapján
Tartalomjegyzék
Felvételi lehetőségek, beiratkozás ideje, egyéb információk
Nyitva tartás rendje
Iskolai tanév helyi rendje
Pedagógiai-szakmai ellenőrzés megállapításai
Szervezeti és működési szabályzat, házirend, pedagógiai program
Pedagógusok szakképzettsége
A nevelő és oktató munkát segítők
Az országos mérés-értékelés eredményei
Az intézmény lemorzsolódási, évismétlési mutatói
Mindennapos testedzés lehetősége
A hétvégi házi feladatok és az iskolai dolgozatok szabályai
Osztályozó vizsgák követelményei
Iskolai osztályok száma, a tanulók létszáma
Iskolai Munkaterv 2023/2024. (kivonatos, rövidített változat)
FELVÉTELI LEHETŐSÉGEK, BEIRATKOZÁS IDEJE, EGYÉB INFORMÁCIÓK |
Beiratkozás a 2024/2025-ös tanévre: 2024. április 18-án és 19-én
Iskolánkban német nemzetiségi nevelés-oktatás is folyik.
A Fenntartó által indítani engedélyezett osztályok száma: 3 (2 angolos, 1 németes).
A nem körzeti gyerekeket is felveszik?
Iskolaérettség esetén a körzeti gyermekeket az iskola felveszi a beiratkozás napján. A körzeten kívülieket is felvesszük, de erről határozatot csak a beiratkozást követő napokban lehet hivatalosan hozni. Az esetleges túljelentkezés mértékéről a tavaszi időszak folyamán folyamatosan tájékoztatjuk a nyílt napon vagy az óvodás foglalkozásokon megjelenő szülőket. A körzeten kívüliek és körzetesek egyaránt tölthetnek ki a beiratkozást megelőzően is jelentkezési lapot az óvodás foglalkozásokon. Ez azonban nem pótolja az áprilisi beiratkozást.
Mi lesz, ha több körztes jelentkezik, mint ahány hely van?
A jogszabály szerint az iskolának biztosítania kell minden körzetes gyermek felvételét. Korábbi években előfordult, hogy a rendkívüli túljelentkezés miatt nem tudtunk minden körzetes igényt kielégíteni, így ezek a tanulók más, a szülők által választott kerületi iskolákba lettek beiratva. A körzetes túljelentkezést aznonban gyakran az okozta, hogy tanulók a körzetbe csak "adminisztratív" módon kerültek. Az idei tanévben a november 1-je után kiállított lakcímkártyák estében sokkal szigorúbban ellenőrizni fogjuk azon jognyilatkozatokat, melyben a szülő az életvitelszerű helyben lakásról nyilatkozik. Ily módon reményeink szerint elkerülhető lesz a körzetes túljelentkezés problémája is, és a felszabaduló helyeken körzeten kívüli kérelmeket is fogunk tudni fogadni.
Ki a körzetes?
A törvényben ennek a fogalomnak is változott a definíciója. Körzetes az a tanuló, aki életvitelszerűen az általános iskola körzetében lakik (Nkt. 50.§ (6. pont.)). Bizonyítani ezt a lakcímkártyával és a helyben lakásról szóló (honlapunkról letölthető) jognyilatkozattal lehet beiratkozáskor. A jognyilatkozat alátámasztására kizárólag a november 1-je után a körzetbe költözőktől a beiratkozáson kérni fogjuk az adásvételi vagy bérleti szerződés bemutatását is. Az is körzetesnek tekinthető, aki tartózkodási hellyel rendelkezik a körzetben és az állandó lakcíme Budapesten kívüli, de életvitelszerűen a tartózkodási helyén lakik.
A tanulónak és legalább az egyik szülőnek itt kell lakcímmel rendelkeznie.
A körzetességet a lakcímkártyán kívül egy, a lakcímen életvitelszerű lakhatásról szóló nyilatkozattal kell kiegészíteni, mely iskolánk honlapjáról letölthető. Körzetes tahát az, aki életvitelszerűen az iskola körzetében lakik.
Az iskolaelőkészítő foglalkozásokon való részvétel feltétele-e a felvételnek?
Nem. A felvétel egyetlen feltétele a fentebb említett dokumentumokkal történő beiratkozáson való megjelenés. Mindazonáltal javasoljuk minél több foglalkozáson való részvételt, hiszen ez megkönnyíti a gyermek számára az iskolába való átmenetet, megismeri a tanító néni(ke)t, a környezetet. A foglakozásokra nem kell előzetesen jelentkezni, bármikor részt lehet venni rajta.
Házirend, 6.§, 2.
Az intézmény tanítási napokon 7:00 órától 21:00 óráig tart nyitva. A tanulók felügyeletét ezen belül az iskola hétfő-péntek 7:00 órától 16:00-ig, a szülő írásbeli kérelmére 18:00 óráig biztosítja. A tanítás előtti gyülekezés helye az ebédlő az alsó tagozat számára (illetve az ebédlő előtti aula a felső tagozat részére).
A tanulóknak a tanítás kezdete előtt legalább 10 perccel az iskolában kell lenniük. 7:50 utáni érkezés esetén késést írunk be, havi ötnél több késés után a havi magatartás jegyből egy jegyet levonunk.
Az osztálytermekbe a tanulók reggel 7:30 után mehetnek be. A szülők gyermekeiket csak az iskola kapujáig kísérhetik. Kivételt képez ez alól a szeptemberi hónap az első évfolyamosok számára, amikor a szülők felkísérhetik a gyermeküket az osztályterembe. Reggel 7:50 után szülők nem tartózkodhatnak az iskola épületében. 14-16 óráig a szülő a portán kérheti ki gyermekét, majd a pedagógus asszisztensek adják ki a szülőnek a gyermeket. 16 óra után a szülő az összevont délutáni foglalkozás termében veheti át a gyermekét; a saját terembe ekkor már nincs lehetőség bemenni. Ezek után a szülőnek és gyermekének az iskola épületét haladéktalanul el kell hagynia.
Az iskolában portaszolgálat működik a nyitva tartás ideje alatt. A tanítás megkezdése után az iskola kapuját zárva kell tartani, melyet az érkezők vagy távozók számára a portás nyit ki. A szülő pedagógussal egyeztetett időpontra bejöhet az iskolába, amennyiben a pedagógusnak fogadó órája van, illetve a portán lévő beléptető könyvben a pedagógus előre jelzi a találkozót.
Házirend, 6.§, 3.
A csengetés és a szünetek rendje a tanítási órák és az óraközi szünetek időtartamát határozza meg. A tanítás kezdete 8:00 óra. A tanítási órák időtartama 45 perc.
Becsengetés után a tanulók fegyelmezetten várják a pedagógust az osztálytermekben, illetve az órarend szerint kijelölt szaktantermek előtt. A szaktantermekbe és a tornaterembe csak a szaktanár engedélyével és kizárólag szaktantárgyi felszereléssel lehet belépni! A szünetek alatt az ügyeletes tanár döntése szerint a tanteremben, a folyosón vagy az udvaron kell tartózkodni. (A szünetek rendjének esetleges módosításait az éves munkaterv tartalmazza.)
Udvari szünet esetén a tanulónak jelzőcsöngetéskor kötelessége haladéktalanul az udvart elhagyni és az osztályterembe vonulni.
A csengetés időrendje:
1. óra 2. óra 3. óra 4. óra 5. óra 6. óra 7. óra |
8:00 - 8:45 9:00 - 9:45 10:00 - 10:45 11:00 - 11:45 12:00 - 12:45 13:00 - 13:45 14:00 - 14:45 |
15 perc szünet 15 perc szünet 15 perc szünet 15 perc szünet 15 perc szünet 15 perc szünet |
Az alsó tagozaton az első óraközi szünet a reggeli szünet. Ekkor a tanulók a tantermekben, illetve az iskolai étkezőben étkezhetnek.
Indokolt esetben az intézmény vezetője rövidített órákat és szüneteket rendelhet el. (A rövidített órák időtartama 40 perc, a szüneteké 10 perc.)
A csengetés időrendje rövidített órák és szünetek esetén:
1. óra
2. óra
3. óra
4. óra
5. óra
6. óra
7. óra |
8:00 - 8:40
8:50 - 9:30
9:40 - 10:20
10:30 - 11:10
11:20 - 12:00
12:10 - 12:50
13:00 - 13:40 |
10 perc szünet
10 perc szünet
10 perc szünet
10 perc szünet
10 perc szünet
10 perc szünet |
Tanítási napokon a hivatalos ügyek intézése az iskolatitkári irodában történik reggel 7:30-9:00 és 14:30-16:00 óra között. Az iskola a tanítási szünetekben a hivatalos ügyek intézésére külön ügyeleti rend szerint tart nyitva. Az ügyeleti rendet az iskola igazgatója határozza meg, és azt a szünet megkezdése előtt a szülők, a tanulók és a nevelők tudomására hozza.
A tanulók az iskola létesítményeit, helyiségeit (a mellékhelyiségek kivételével) csak valamelyik nevelő felügyeletével használhatják. Ez alól felmentést csak az iskola igazgatója adhat.
Az iskola épületében az iskolai dolgozókon és a tanulókon kívül csak a hivatalos ügyet intézők tartózkodhatnak, illetve azok, akik erre az iskola igazgatójától engedélyt kaptak.
ISKOLAI TANÉV HELYI RENDJE |
Évnyitó: |
2023. szeptember 1. |
Reggel 8 órakor. Gyülekezés az osztálytermekben 3/4 8-kor. |
Őszi szünet: |
2023. október 28-
2023. november 5. |
A szünet előtti utolsó tanítási nap: 2023. október 27. (péntek),
a szünet utáni első tanítási nap: 2023 .november 6. (hétfő). |
Téli szünet: |
2023. december 22-
2024. január 7. |
A szünet előtti utolsó tanítási nap: 2023. december 21. (csütörtök),
a szünet utáni első tanítási nap: 2024. január 8. (hétfő). |
Félév vége: |
2024. január 19. |
Félévi értesítő: 2024. január 26. (péntek). |
Tavaszi szünet: |
2024. március 28-
2024. április 7. |
A szünet előtti utolsó tanítási nap: 2024. március 27. (szerda),
a szünet utáni első tanítási nap: 2024. április 8. (hétfő). |
Utolsó tanítási nap: |
2024. június 19. |
|
Tanévzáró: |
2024. június 24. |
Ballagás és tanévzáró ünnepély 17 órakor |
PEDAGÓGIAI-SZAKMAI ELLENŐRZÉS MEGÁLLAPÍTÁSAI |
1. Pedagógiai folyamatok
A kompetencia értékelése
Fejleszthető területek:
Az intézményi stratégiai dokumentumok módosítása. A pedagógus önértékelés fejlesztési terveinek beépítés a pedagógiai folyamatokba.
Kiemelkedő területek:
Megfelelő szakmai szempontok alapján kialakított keretek, elvárások. Az operatív tervezés a stratégiai célok hatékony megvalósulását szolgálja, és a dokumentumokban nyomon követhető. A pedagógusok felelősséggel és személyes példamutatással végzik munkájukat. A nyelvi profillal kapcsolatos tevékenységeket, rendezvényeket éves szinten körültekintően megszervezik. Biztosított a fenntartóval a korrekt együttműködés.
2. Személyiség- és közösségfejlesztés
A kompetencia értékelése
Fejleszthető területek:
A tanulás tanításának a módszertana. A tehetséges tanulók gondozásának megerősítése tanórai keretek között is.
Kiemelkedő területek:
A különleges bánásmódot igénylő tanulók feltárása, továbbfejlesztése. Sok és sokféle közösségi programot szervez az intézmény az életkori sajátosságokat és szakmai célokat figyelembe véve. A beszámolókban megjelennek az alapelvek és a feladatok megvalósításának keretei, szem előtt tartva a munkaközösségek, kiemelve az osztályfőnökök tevékenységét. Az egészséges és környezettudatos életmódra nevelés megvalósítása változatos programokkal.
3. Eredmények
A kompetencia értékelése
Fejleszthető területek:
A nyelvi mérések eredményeinek és a 2015 után elért versenyeredmények közzététele. Tanulókövetés rendje.
Kiemelkedő területek:
Kompetenciamérés intézkedési terveiben a PDCA ciklus működtetése. Második és negyedik évfolyamon végzett belső mérések illetve a szaktárgyi év végi felmérések részletes elemzése. A nyolcadikos tanulók nyelvvizsgáinak száma. Tanulói munka eredményességének támogatása akár munkaidőn kívül is.
4. Belső kapcsolatok, együttműködés, kommunikáció
A kompetencia értékelése
Fejleszthető területek:
Belső tudásmegosztás hatékonyságának növelése és a jó gyakorlatok lehetőségeinek átadása.
Kiemelkedő területek:
Az intézmény vezetése ösztönzi a munkaközösségek önállóságát és hatékonyan támaszkodik a munkaközösségek és vezetőik munkájára. Többirányú információáramlás megvalósulása. A belső kapcsolattartás formái: elektronikusan, papír alapon és szóban. A pedagógusok együttműködőek a pedagógiai munkát segítőkkel.
5. Az intézmény külső kapcsolatai
A kompetencia értékelése
Fejleszthető területek:
Panaszkezelés rendjének kialakítása írásban is.
Kiemelkedő területek:
Működő belső kapcsolatok, kapcsolat keresése, építése külső partnerekkel. Azonosított külső szakmai kapcsolatokkal rendelkezik.
6. A pedagógiai munka feltételei
A kompetencia értékelése
Fejleszthető területek:
Szervezeti kultúra fejlesztése az innovációk támogatása érdekében. A döntés előkészítés tervezettebb megvalósítása.
Kiemelkedő területek:
Az intézmény rendszeresen felméri a pedagógiai program megvalósításához szükséges infrastruktúra meglétét, jelzi a hiányokat a fenntartó felé. Sporteszközök beszerzése és külföldi utak anyagi támogatása pályázatokkal. Az iskolát támogató alapítvánnyal kialakított szoros együttműködés az infrastruktúra fenntartása és fejlesztése érdekében.
7. A Kormány és az oktatásért felelős miniszter által kiadott tantervi szabályozó dokumentumban megfogalmazott elvárásoknak és a pedagógiai programban megfogalmazott céloknak való megfelelés
A kompetencia értékelése
Fejleszthető területek:
A pedagógiai program módosításakor a jövőkép átgondolása.
Kiemelkedő területek:
A pedagógiai programban meghatározott fő célkitűzések, angol nyelv és német nemzetiségi nyelv oktatása, integráció megvalósítása. Törvényi megfelelésre való törekvés a gyors változások tükrében.
SZERVEZETI ÉS MŰKÖDÉSI ZABÁLYZAT, HÁZIREND, PEDAGÓGIAI PROGRAM |
PEDAGÓGUSOK SZAKKÉPZETTSÉGE |
Szakképzettség |
Végzettség |
Egyéb végzettség,
szakképesítés
|
Tanított tárgyak |
angol szakos nyelvtanár |
egyetem |
|
angol nyelv |
általános iskolai tanító testnevelés és sport műveltségi területen, drámapedagógus |
|
|
|
általános iskolai tanító matematika műveltségi területen, fejlesztőpedagógus |
főiskola |
|
tanító |
földrajz szakos középiskolai tanár, testnevelés szakos tanár |
egyetem |
szakvizsgázott pedagógus, közoktatási vezető |
földrajz, testnevelés és sport |
magyar nyelv és irodalom szakos tanár, angol nyelv és irodalom szakos tanár |
egyetem |
|
angol nyelv, magyar nyelv és irodalom |
általános iskolai olasz nyelvoktató tanító, magyar nyelv és iroalom szakos tanár |
főiskola |
|
tanító |
informatika szakos tanár, technika szakos tanár |
főiskola |
|
digitális kultúra, életvitel és gyakorlati ismeretek, technika és tervezés |
számítástechnika szakos tanár, technika szakos tanár |
főiskola |
|
digitális kultúra, informatika |
általános iskolai énektanár |
főiskola |
etika |
etika, ének-zene |
matematika szakos tanár, földrajz szakos tanár |
főiskola |
|
matematika, földrajz |
általános iskolai tanító ember és társadalom műveltségi területen, középiskolai magyartanár |
egyetem |
|
magyar nyelv és irodalom, történelem |
általános iskolai tanító vizuális nevelés műveltségi területen |
főiskola |
|
tanító |
magyar nyelv és irodalom szakos tanár, angol nyelv és irodalom szakos tanár |
egyetem |
|
angol nyelv |
általános iskolai tanító könyvtár szakkollégiumi képzéssel |
főiskola |
|
tanító |
matematika szakos tanár, kémia szakos tanár |
főiskola |
|
matematika, kémia |
általános iskolai tanító természetismeret műveltségi területen, drámapedagógus |
főiskola |
|
tanító |
német nyelvtanár |
egyetem |
|
német nemzetiségi nyelv tantárgycsoport |
magyar nyelv és irodalom szakos tanár, ének-zenetanár |
főiskola |
|
könyvtár |
magyar nyelv és irodalom szakos tanár, angol nyelv és irodalom szakos tanár |
egyetem |
szakvizsgázott pedagógus, közoktatási vezető |
angol nyelv |
matematika szakos tanár, német szakos nyelvtanár |
főiskola |
szakvizsgázott pedagógus tehetséggondozás, tehetségfejlesztés szakterületen, közoktatási vezető |
matematika |
gyógypedagógus angol nyelv szakképesítéssel |
főiskola |
|
angol nyelv |
rajz és vizuális kommunikáció szakos tanár, vizuális- és környezetkultúra-tanár |
főiskola |
|
rajz és vizuális kultúra |
általános iskolai tanító testnevelés és sport műveltségi területen |
főiskola |
|
tanító |
általános iskolai tanító rajz szakkollégiumi képzéssel |
főiskola |
|
tanító |
német nyelv és irodalom szakos tanár |
egyetem |
|
német nemzetiségi nyelv tantárgycsoport |
általános iskolai tanító román nyelvi műveltségi területen |
|
|
|
testnevelő tanár - gyógytestnevelő tanár |
egyetem |
|
testnevelés és sport |
biológia szakos tanár, kémia szakos tanár |
főiskola |
|
biológia, kémia |
általános iskolai tanító magyar nyelv és irodalom műveltségi területen |
főiskola |
|
tanító, irodalom |
német nyelv és irodalom szakos tanár |
egyetem |
|
német nemzetiségi nyelv tantárgycsoport |
általános iskolai német és nemzetiségi német nyelv és kultúra tanára, ének-zene tanár |
egyetem |
|
német nemzetiségi nyelv tantárgycsoport |
általános iskolai tanító matematika műveltségi területen |
főiskola |
|
tanító |
oligofrénpedagógia szakos gyógypedagógia tanár |
főiskola |
szakvizsgázott pedagógus: speciális pedagógia szakos tanár és szakpedagógus |
fejlesztés |
angol nyelv és irodalom szakos tanár, földrajz szakos tanár |
főiskola |
|
angol nyelv |
gyógypedagógus, logopédia szakos tanár és terapeuta |
főiskola |
|
fejlesztés |
általános iskolai tanító ének szakkollégiumi képzéssel |
főiskola |
szakvizsgázott pedagógus, közoktatási vezető |
tanító |
általános iskolai német nyelvoktató tanító |
főiskola |
|
tanító, német nemzetiségi nyelv tantárgycsoport |
általános iskolai tanító rajz szakkollégiumi képzéssel |
főiskola |
|
tanító, rajz és vizuális kultúra |
angol nyelv és irodalom szakos tanár, orosz szakos tanár |
főiskola |
|
angol nyelv |
általános iskolai tanító testnevelés és sport műveltségi területen |
főiskola |
|
tanító, testnevelés és sport |
történelem szakos tanár, orosz szakos tanár |
főiskola |
|
történelem |
angol nyelv és irodalom szakos tanár, német nyelv és irodalom szakos tanár |
egyetem |
szakvizsgázott pedagógus, közoktatási vezető |
német nemzetiségi nyelv tantárgycsoport |
óvónő |
főiskola |
szakvizsgázott pedagógus differenciáló és fejlesztő pedagógia területen |
tanító |
általános iskolai tanító testnevelés szakkollégiumi képzéssel |
főiskola |
|
ének-zene |
magyar nyelv és irodalom szakos tanár, orosz szakos tanár |
főiskola |
|
magyar nyelv és irodalom |
fizika szakos tanár, matematika szakos tanár |
egyetem |
|
fizika |
okleveles némettanár, magyar szakos általános iskolai tanár |
egyetem |
|
német nemzetiségi nyelv tantárgycsoport |
általános iskolai tanító német idegen nyelvi műveltségi területen |
főiskola |
|
tanító |
A NEVELŐ ÉS OKTATÓ MUNKÁT SEGÍTŐK |
Név |
Munkakör |
Huve Zsuzsa |
iskolatitkár |
Nagy-Temesvári Bíborka |
iskolatitkár |
Filipov Liza |
pedagógiai asszisztens |
Hrabovszky Attila Károlyné |
pedagógiai asszisztens |
Kiss Judit |
pedagógiai asszisztens |
AZ ORSZÁGOS MÉRÉS-ÉRTÉKELÉS EREDMÉNYEI |
|
2003 |
2004 |
2006 |
2007 |
2008 |
2009 |
2010 |
2011 |
2012 |
2013 |
2014 |
2015 |
2016 |
2017 |
2018 |
2019 |
2021 |
2022 |
matematika
6. o. |
573 |
568 |
|
519 |
547 |
541 |
1568 |
1556 |
1533 |
1580 |
1533 |
1607 |
1548 |
1587 |
1665 |
1580 |
1586 |
1646 |
országos átlag |
500 |
505 |
|
500 |
499 |
489 |
1498 |
1486 |
1489 |
1489 |
1491 |
1497 |
1486 |
1497 |
1499 |
1495 |
1468 |
1493 |
eltérés az országos
átlagtól |
+73 |
+63 |
|
+19 |
+48 |
+52 |
+70 |
+70 |
+44 |
+91 |
+42 |
+110 |
+62 |
+90 |
+166 |
+85 |
+118 |
+153 |
olvasás-
szövegértés
6. o. |
563 |
593 |
|
542 |
564 |
576 |
1602 |
1535 |
1558 |
1654 |
1558 |
1624 |
1612 |
1618 |
1649 |
1591 |
1614 |
1602 |
országos átlag |
500 |
509 |
|
516 |
519 |
513 |
1483 |
1465 |
1472 |
1497 |
1481 |
1488 |
1494 |
1503 |
1492 |
1499 |
1478 |
1475 |
eltérés az országos
átlagtól |
+63 |
+84 |
|
+26 |
+45 |
+63 |
+119 |
+70 |
+86 |
+157 |
+77 |
+136 |
+118 |
+115 |
+157 |
+92 |
+136 |
+127 |
természet-
tudomány 6.
o. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1613 |
országos átlag |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1500 |
eltérés az országos
átlagtól |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+113 |
angol idegen
nyelv 6.
o. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1719 |
országos átlag |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1500 |
eltérés az országos
átlagtól |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+219 |
német idegen
nyelv 6.
o. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1904 |
országos átlag |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1500 |
eltérés az országos
átlagtól |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+404 |
matematika
8. o. |
|
|
560 |
557 |
530 |
496 |
1676 |
1580 |
1610 |
1644 |
1613 |
1634 |
1639 |
1655 |
1667 |
1703 |
1649 |
1695 |
országos átlag |
|
|
494 |
491 |
497 |
484 |
1622 |
1601 |
1612 |
1620 |
1617 |
1618 |
1597 |
1612 |
1614 |
1624 |
1609 |
1602 |
eltérés az országos
átlagtól |
|
|
+66 |
+66 |
+33 |
+13 |
+54 |
-21 |
-2 |
+24 |
-4 |
+16 |
+42 |
+43 |
+53 |
+79 |
+40 |
+93 |
olvasás-
szövegértés
8. o. |
|
|
524 |
577 |
549 |
514 |
1653 |
1540 |
1666 |
1587 |
1580 |
1628 |
1674 |
1612 |
1627 |
1668 |
1635 |
1590 |
országos átlag |
|
|
497 |
497 |
506 |
502 |
1583 |
1577 |
1567 |
1555 |
1557 |
1567 |
1568 |
1571 |
1602 |
1608 |
1590 |
1535 |
eltérés az országos
átlagtól |
|
|
+27 |
+80 |
+43 |
+12 |
+70 |
-37 |
+99 |
+32 |
+23 |
+61 |
+106 |
+41 |
+25 |
+60 |
+45 |
+55 |
természet-
tudomány 8.
o. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1649 |
országos átlag |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1587 |
eltérés az országos
átlagtól |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+62 |
angol idegen
nyelv 8.
o. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1802 |
országos átlag |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1617 |
eltérés az országos
átlagtól |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+185 |
német idegen
nyelv 8.
o. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2015 |
országos átlag |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1587 |
eltérés az országos
átlagtól |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+428 |
(Megjegyzés: 2003-ban és 2004-ben nem volt 8. évfolyamos mérés, 2006-ban pedig a 6. évfolyamon nem volt központi kiértékelés.)
A TANULÓK LE- ÉS KIMARADÁSÁVAL, ÉVFOLYAMISMÉTLÉSÉVEL KAPCSOLATOS ADATOK |
|
2008 |
2009 |
2010 |
2011 |
2012 |
2013 |
2014 |
2015 |
2016 |
2017 |
2018 |
2019 |
2020 |
2021 |
2022 |
2023 |
Jelenlegi létszám (fő): |
495 |
518 |
519 |
539 |
599 |
624 |
617 |
651 |
650 |
650 |
649 |
602 |
580 |
590 |
594 |
582 |
ebből külföldi vagy
magántanuló (fő): |
17 |
24 |
24 |
28 |
35 |
40 |
43 |
37 |
40 |
37 |
41 |
26 |
22 |
27 |
20 |
33 |
Idei tanévben
távozottak száma: |
9 |
7 |
9 |
4 |
15 |
22 |
32 |
14 |
32 |
22 |
41 |
22 |
58 |
n.a. |
n.a. |
7 |
Idei tanévben
érkezettek száma: |
21 |
16 |
15 |
26 |
58 |
28 |
19 |
29 |
14 |
19 |
26 |
20 |
35 |
n.a. |
n.a. |
22 |
Bukott tanulók száma: |
3 |
1 |
2 |
2 |
1 |
0 |
2 |
5 |
2 |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
Összes bukás száma
(egy tanuló több
tárgyból is bukhat): |
7 |
1 |
2 |
6 |
1 |
0 |
5 |
6 |
2 |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
13 |
0 |
Évismétlések száma: |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
A TANÓRÁN KÍVÜLI EGYÉB FOGLALKOZÁSOK IGÉNYBEVÉTELÉNEK LEHETŐSÉGEI |
SPORTFOGLALKOZÁSOK A KOLONICS-TEREMBEN - 2023/2024. (Kis tornaterem) |
Hétfő |
Kedd |
Szerda |
Csütörtök |
Péntek |
8:00-13:45
Testnevelés órák
(1-6. óra) |
8:00-13:45
Testnevelés órák
(1-6. óra) |
8:00-13:45
Testnevelés órák
(1-6. óra) |
8:00-13:45
Testnevelés órák
(1-6. óra) |
8:00-13:45
Testnevelés órák
(1-6. óra) |
14:00-14:45
Kosárlabda
Vasas P. - Fillér Delfinek
Kapornai Dóra
1-2. osztály, leány |
14:00-14:45
Testnevelés óra
(7. óra) |
14:00-14:45
Testnevelés óra
(7. óra) |
14:00-14:45
Gyógytestnevelés
Szőke Judit
1-4. osztály |
14:00-14:45
Testnevelés óra
(7. óra) |
14:45-15:30
Kosárlabda
Vasas P. - Fillér Delfinek
Kapornai Dóra
3-4. osztály, leány |
15:00-15:45
Testnevelés óra
(8. óra) |
15:00-15:45
Testnevelés óra
(8. óra) |
14:45-15:30
Gyógytestnevelés
Szőke Judit
5-8. osztály |
15:00-15:45
Labdarúgás
II. ker. UFC
Bajusz Zoltán
1-2. osztály |
16:00-17:00
Karate All–Round SE
Egri Tamás |
16:00-17:00
Gyerekjóga
Sárdi Evelin
1-4. osztály |
16:00-17:00
Karate
All–Round SE
Egri Tamás |
16:00-17:00
Szabadidős rock and roll
Dósa Márta |
15:45-16:30
Labdarúgás
II. ker. UFC
Bajusz Zoltán
3-4. osztály |
17:00-18:00
Vívás
Vasas Pasarét
Boros György |
17:00-18:00
Hatha yoga
Sárdi Evelin
felnőtteknek |
|
|
17:00-18:00
Vívás
Vasas Pasarét
Boros György |
SPORTFOGLALKOZÁSOK A HAJÓS-TEREMBEN- 2023/2024. (Nagy tornaterem) |
Hétfő |
Kedd |
Szerda |
Csütörtök |
Péntek |
8:00-14:45
Testnevelés órák
(1-7. óra) |
8:00-14:45
Testnevelés órák
(1-7. óra) |
8:00-13:45
Testnevelés órák
(1-6. óra) |
8:00-14:45
Testnevelés órák
(1-7. óra) |
8:00-14:45
Testnevelés órák, ISK
(1-7. óra) |
14:45-15:30
Kosárlabda
Vasas P. - Fillér Delfinek
Kapornai Dóra
2-4. osztály, leány |
15:00-16:00
Kosárlabda
Magyar Zoltán
Vasas Pasarét
2016-2017. |
14:00-14:45 Kosárlabda
Vasas P. - Fillér Delfinek
Kapornai Dóra
1. osztály, leány |
15:00-16:00
Kosárlabda
Magyar Zoltán
Vasas Pasarét
2016-2017. |
15:00-16:00
Kosárlabda
Vasas P. - Fillér Delfinek
Balázs Zoltán
5-8. osztály, leány |
15:30-17:00
Labdarúgás II. ker. UFC
Bajusz Zoltán
15:30-16:15: 1-2. o. 16:15-17:00: 3-4. o. |
16:00-17:00
Kosárlabda
Magyar Zoltán
Vasas Pasarét
2015-2016. |
14:45-15:30
Kosárlabda
Vasas P. - Fillér Delfinek
Kapornai Dóra
2-4. osztály, leány |
16:00-17:00 Kosárlabda
Magyar Zoltán
Vasas Pasarét
2015-2016. |
16:00-17:30 Kosárlabda
Vasas Pasarét
leány U11 |
17:00-18:00
Kosárlabda
Vasas Pasarét
leány U11 |
17:00-18:15
Kosárlabda
Magyar Zoltán
Vasas Pasarét
2014. |
15:30-16:30
Kosárlabda
Vasas P. - Fillér Delfinek
Balázs Zoltán
5-8. osztály, leány |
17:00-18:15 Kosárlabda
Magyar Zoltán Vasas Pasarét
2014. |
18:00-20:00
Iskolai rendezvények,
BDSZ, MDSZ diákolimpiai mérkőzések |
18:00-20:00
ITF Taekwon-do
Harmath László
felnőtt |
19:00-20:30
RMSE kosárlabda
felnőtt |
17:00-20:00
Iskolai rendezvények,
diákolimpiai mérkőzések |
|
|
SPORTFOGLALKOZÁSOK AZ UDVARON:
Atlétika - Fillér Gepárdok (2-8. osztály) - kedd, csütörtök 15:30-16:30 (Balázs Zoltán)
A HÁZI FELADATOK ÉS AZ ISKOLAI DOLGOZATOK SZABÁLYAI |
A házi feladatok kiadásának és ellenőrzésének alapelvei
- A házi feladatok korosztálytól függetlenül sarkallják a diákot állandó önellenőrzésre!
- A házi feladatok segítsék elő a szülők tájékoztatását gyermekük iskolában végzett munkájáról, az iskolában folyó munkáról.
- A napközis kollégák folyamatosan tájékoztassák a pedagógusokat a házi feladatok mennyiségéről, azok megoldásáról egyénre szabottan is!
- A házi feladatok mindig kerüljenek ellenőrzésre!
- Az önálló kutatómunkát, a kötelező tananyagon kívüli ismereteket kívánó feladatok elvégzését – a befektetett munka arányában – jutalmazni kell.
- Tanítási szünet idejére legfeljebb annyi kötelező házi feladat adható, amennyi egyik óráról a másikra szokásos.
- A nagyobb elmélyülést, több időt igénylő feladatok kitűzésekor (könyvtári vagy internetes kutatómunka, képzőművészeti alkotás, technikai eszköz készítése) az elkészítés határidejét különös gonddal, a tanulók egyéb kötelezettségeire tekintettel kell megállapítani.
- A tantervi anyagot meghaladó mennyiségű vagy mélységű ismereteket kívánó feladatokat (pl. versenyfeladatok) csak annak a diáknak lehet kötelezően előírni, aki a versenyzést, illetve az önálló kutató vagy más jellegű alkotómunkát önként vállalta.
Az írásbeli beszámoltatás rendje és korlátai
- Témazáró dolgozat íratását a szaktanár legkésőbb egy héttel a dolgozatírás előtt bejelenti, a dolgozatot két héten belül kijavítja, egy napon kettőnél több témazáró dolgozatot nem íratunk.
- Egyéb dolgozat íratását a szaktanár legkésőbb az előző tanítási órán bejelenti, a dolgozatot két héten belül kijavítja;
- A szaktanár egy tantárgyból nem írat újabb dolgozatot mindaddig, amíg az előző dolgozatot kijavítva ki nem adta a tanulóknak.
- A félévi és tanév végi minősítés nem alakítható ki csak írásbeli számonkérés alapján született érdemjegyekből azokból a tantárgyakból, amelyek alkalmasak a szóbeli kifejezőkészség fejlesztésére.
- A diákok írásbeli dolgozatait, beszedett füzetét, beadott munkáját (házi dolgozatok, tanulói kutatómunkák anyaga) rövid időn belül értékelni, javítani kell.
OSZTÁLYOZÓ VIZSGÁK KÖVETELMÉNYEI |
Intézményünkben az alábbi tanulmányok alatti vizsgák lehetnek
- Osztályozó vizsga: a tanulónak a félévi és tanév végi osztályzat megállapításához a készségtárgyak kivételével osztályozó vizsgát kell tennie, ha
- tanulmányait magántanulóként folytatja,
- a jogszabályban meghatározott időnél többet mulasztott, és a nevelőtestület döntése alapján osztályozó vizsgát tehet,
- egy adott tantárgyból az éves mulasztása meghaladja a tanítási órák húsz százalékát,
- engedélyezték számára, hogy egy vagy több tantárgy követelményének az előírtnál rövidebb vagy hosszabb idő alatt tegyen eleget.
- Különbözeti vizsga: Iskolánkba felvett tanuló esetén különbözeti vizsgát kell tenni a nem tanult tantárgyakból. A német nemzetiségi tagozatra jelentkezők estén német nyelvből is.
- Javítóvizsga: A tanulónak javítóvizsgán kell számot adni tudásáról, ha
- tanév végén elégtelen osztályzatot kapott,
- igazolatlanul távol maradt az osztályozó vagy különbözeti vizsgáról,
- az osztályozó vagy különbözeti vizsgán elégtelen osztályzatot kapott. Ebben az esetben a következő vizsgaidőszakban kell javítóvizsgát tenni.
A javítóvizsga tanév végén utólagosan letehető vizsga azokból a tantárgyakból, amelyekből a tanuló tudását elégtelennel minősítették, vagy az osztályozó vizsgán a tudását részére felróható szabálytalanság vagy ok miatt nem tudták minősíteni. Mint a jogszabályi rendelkezésből következik – szemben az osztályozó vizsgával - a tanuló alanyi joga, hogy javítóvizsgát tegyen.
- Pótló vizsga: Amennyiben a tanuló az osztályozó, különbözeti vagy javítóvizsgáról igazoltan távol marad, pótló vizsgát tehet. A pótló vizsgát lehetőleg ugyanabban a vizsgaidőszakban kell letenni. Pótló vizsgát csak az elmaradt vizsgarészekből kell tenni.
Vizsgaidőszakok
A tanulmányok alatti vizsgák időpontját az iskola saját hatáskörben a nevelési-oktatási intézmények működéséről szóló miniszteri rendelet előírásaira tekintettel határozza meg. A vizsgaidőszakot az iskola éves munkaterve, a tanév helyi rendje rögzíti, és arról az intézmény vezetője tájékoztatja a tanulókat. A rendes vizsgaidőszakban bármely vizsgafajta letehető. A rendes vizsgaidőszakok a következők:
- Félévi: a tanév I. félévét záró, az éves munkaterv által meghatározott félévi osztályozó értekezlet előtti 10 tanítási nap.
- Év végi: a tanév végén, az éves munkaterv által meghatározott év végi osztályozó értekezlet előtti 10 tanítási nap.
- Nyári: a nevelési év vége, augusztus hónap utolsó 10 munkanapja.
A vizsgák követelménye
A vizsgák követelménye a helyi tantervben szereplő, az adott tanévre vonatkozó tananyag. Osztályozó vizsgán a tanuló a készségtárgyak kivételével minden tantárgyból beszámol tudásáról.
ISKOLAI OSZTÁLYOK SZÁMA, A TANULÓK LÉTSZÁMA |
Osztály |
Osztályfőnök (osztályfőnök helyettes) - napközis tanító |
Létszám |
1. A |
Weimann-Kamarás Csilla – Tanka Erika |
27 fő |
1. B |
Menyhárt Dzsennifer – dr. Sasi-Szabó Enikő |
27 fő |
1. N |
Hajdrikné Mikó Andrea – Bóka Ildikó |
23 fő |
2. A |
Madarász Petra – Siposs Katalin |
23 fő |
2. B |
Misics Piroska – Váradi László |
26 fő |
2. N |
Simon Mariann – Fehérvári-Kis Enikő |
24 fő |
3. A |
Balássyné Vass Judit – Gubekné Berényi Krisztina |
29 fő |
3. B |
Huberné Szabó Kinga – Lezsák Barbara |
28 fő |
3. N |
Ördög Rövid Gabriella – Szirochman Éva |
26 fő |
4. A |
Pinczési Zsuzsa |
28 fő |
4. B |
Németh Monika – Szécsi Kinga |
26 fő |
4. N |
Pátkai Sándorné |
24 fő |
5. A |
Dancsházi Zsuzsanna (Kobjakov Tamara) |
28 fő |
5. B |
Sulyokné Schillerwein Eleonóra (Csongrádi János) |
24 fő |
5. N |
Matiszlovicsné Pallos Katalin (Balázs Zoltán) |
18 fő |
6. A |
Balla Enikő (Kovács Liliána) |
16 fő |
6. B |
Sáradyné Kántor Judit (Sárady Gyula) |
27 fő |
6. N |
Borosné Nemes Krisztina (Nagy Vanda) |
22 fő |
7. AN |
Kissné Kovács Anna (Farhanné Gere Andrea) |
26 fő |
7. B |
Dömötör Andrea (Fogarasi Judit) |
22 fő |
8. AN |
Ádász Edina (Szabó Andrea) |
22 fő |
8. B |
Hajszár Hajnalka (Vayainé Horváth Orsolya) |
17 fő |
ISKOLAI MUNKATERV 2023/2024. (KIVONATOS, RÖVIDÍTETT VÁLTOZAT) |
I. KIEMELT PEDAGÓGIAI FELADATOK
Próbáljuk folytatni szokásos tanévi rendünket, jól bevált hagyományainkat, programjainkat és tanévi rendezvényinket, amennyiben az élet engedi. Továbbra is kiemelt hangsúlyt kap az elsősök beiskolázásának előkészítése is.
1. A törvényi változásokból adódó helyi feladatok
- Ezen belül elsősorban az új jogállási törvény bevezetéséből adódó adminisztratív feladatok
- az új pedagógus értékelési rendszer kidolgozása
- egyéb törvényi változások gyakorlatba ültetése
2. Szakmai dokumentumaink felülvizsgálata
Itt elsősorban a PP-unk felülvizsgálatára gondolunk. megkaptuk az előzetes fenntartói ellenőrzés által feltárt hibákat, ezeket módosítanunk kell.
3. Az intézményi és országos mérések zökkenő mentes leszervezése
A tanév rendje rendelet szerint az idei második félévünket továbbra is át fogják hatni az országos mérések (kompetencia mérés), ami nem kis kihívást jelent a tantestületnek a leszervezést illetően.
A mérésekben a rendeletben meghatározott évfolyamok és területek lesznek érintettek. Részt veszünk a történelem és digitális kultúra őszi próbamérésein is, illetve a pályaorientációs mérésen. Mérési koordinátorunk: Borosné Nemes Krisztina
4. A Kréta napló használata és ennek ellenőrzése
A pedagógusoknak kötelező a Kréta napló számukra előírt elemeinek pontos és szakszerű használata. Ennek minél teljesebb körű ellenőrzése (szükség esetén megsegítése) idén kiemelt feladat lesz.
Nem kiemelt feladatok, de továbbra is fókuszban marad:
5. Az oktató és nevelő munka ellenőrzése
Idén ismét nagy hangsúlyt fektetünk a külsős ellenőrzések mellett a belső ellenőrzésekre, a vezetői óralátogatásokra. Elsősorban olyanok számíthatnak óralátogatásra, akiknél még egyáltalán nem voltunk, illetve akik az utóbbi két évben jöttek az iskolánkba.
Az iskolavezetés ellenőrzési terve:
A.) VEZETŐI ÓRALÁTOGATÁSOK
Tervezett időpontok:
I. félév: 2023. november 6-17.
II. félév: 2024. március második fele
A kiválasztás szempontjai:
- új kollégák
- 2021 ősze óta nem ellenőrzöttek (kivéve: 5 éven belül nyugdíjba vonulók)
A mk. vezetők szakmailag ellenőrzik a tanmeneteket szept. 30-ig. Ezt követően a vezetés szúrópróba szerűen ellenőrzi a tanmenetek, a naplók, a megtartott órák és a Pedagógiai Program összhangját, visszamenőlegesen, korábbi időponthoz képest is.
B.) MUNKAKÖZÖSSÉG-VEZETŐK ÓRALÁTOGATÁSAI
Az ellenőrzési terv előírja, hogy a mk. vezetőknek órákat kell látogatniuk a mk.-ek tagjainál. Ennek ütemezése és tervezése a mk.-ek munkatervében szerepel.
6. Minősítések és a tanfelügyelet
Az idei tanévben 1 kolléga jelentkezett önkéntes minősítésére, illetve két kolléga tesz gyakornoki vizsgát . A kötelező minősítés eltörlésével – jelenlegi információk szerint – az összes kötelezően minősülő kolléga visszalépett a minősítéstől.
Iskolánk az idei tanévben intézményi tanfelügyeletet kapott, melynek időpontja még nem ismert, valószínűleg a II. félévben kerül rá sor.
7. A vezetői célkitűzésekből adódó további feladatok
Az idei tanév az új ötéves ciklus utolsó tanéve. A korábbi években a COVID helyzet és részben az új törvényi változások sok mindenben felülírták a pályázatban eltervezetteket, de amennyiben lehetséges, próbáljuk megvalósítani a korábban elmaradt stratégiai célokat is. A pályázatban az 5. tanév a középtávú, általánosabb célkitűzések közé van felsorolva, ezek közül az idei tanévben az alábbiak kapnak nagyobb hangsúlyt (idézet a Pályázatból):
- A változások irányának egy részét a tanfelügyeleti látogatásokra adott válaszok adják. A vezetői tanfelügyeleti látogatás kapcsán elkészült Vezetői önfejlesztési terv (2022) c. dokumentum, illetve az intézményi tanfelügyelet megállapításai kapcsán elkészült Intézkedési terv tartalmazza azokat a legfőbb pontokat, melyek az elkövetkező 5 év egyik fő változtatási irányvonalát jelentik. Ezek a dokumentumok tartalmazzák fő erősségeinket és a fejlesztendő területek megnevezését. Többsége természetesen összhangban van/lesz a kitűzött intézményvezetői célokkal is.
- Tovább kell fejleszteni külkapcsolatainkat. A szülőkkel a „nyitott iskola” koncepciójára épülő, már eddig is általában jó kapcsolatot meg kell őrizni. Az SZMSZ és a Házirend által biztosított szülői érdekérvényesítésnek, véleményeknek és kezdeményezéseknek is teret kell biztosítani, de ezt egy jól megválasztott vezetési, kommunikációs és konfliktuskezelési módszerrel, stílussal a tantestületet is védő etikai normák és keretek közé kell szorítani.
- A Fenntartóval a már kialakult pozitív, az intézményi munkát elősegítő viszony fenntartására is szeretnék törekedni. Ez a minden fél érdekét figyelembe vevő kapcsolat hosszútávon intézményünk érdekeit fogja szolgálni.
Társintézményeinkkel (Nevelési Tanácsadó, gimnáziumok, Gyermekjólét- és Családsegítő Központ) is szorosabbra kell vonni az együttműködést, hiszen ezen intézmények szolgáltatásainak kihasználásával az iskolai munka is javulhat.
- Továbbra is cél a fluktuáció csökkentése. Tarthatatlan, hogy a tanév közben 15 kolléga távozik az iskolából (ld. 2021-22-es tanév). Az érdekek összehangolásával és határozottabb kommunikációval el kell érni, hogy minden pedagógus érezzen felelősséget annak érdekében, hogy a tanévet végig kell vinni, a vállalt feladatokat teljesíteni kell. Ha ideális munkahellyé sikerülne válnunk, és többen gondolkodnának hosszútávban a mi intézményünk kapcsán, azzal mindenki nyerne: tanár is, diák is és az iskola is. Természetesen makrokörnyezeti folyamatokon mi sem tudunk változtatni.
8. Netfit mérések
Az iskola a Tanév rendje rendeletben foglaltaknak megfelelően elvégzi a Netfitt méréseket a felső tagozaton, illetve feltölti az adatokat a megadott felületre. Ennek tervezett időpontja: 2024. márc.-ápr., az időjárástól függően. Felelősei: Balázs Zoltán és Magyar Zoltán
II. A TANÉV RENDJE, ÜNNEPEINK, ÉRTEKEZLETEK
Tanévnyitó értekezlet:
Munkaközösségi értekezletek:
Tanévnyitó, első tanítási nap:
Utolsó tanítási nap:
Az első félév vége:
Értesítés a félévéi eredményekről:
Őszi szünet:
Téli szünet:
Tavaszi szünet: |
|
2023. augusztus. 31.
2023. augusztus 28 és 30. között.
2023. szeptember 1.
2024. június 21.
2024. január 19.
2024. jan. 26.
2023.október 30. - 2023. november 3.
2023. december 22. - 2024. január 5.
2024. április 2. - 2024. április 5. |
|
Központi emléknapok és megemlékezések |
|
Aradi vértanúk napja:
Október 23-i megemlékezés:
Kommunista és egyéb diktatúrák áldozatai:
Holokauszt áldozatainak emléknapja: Nemzeti Összetartozás Napja:
Március 15. ünneplése: |
|
2023. október. 6. (humán mk. tervében)
2023. október 20-án. (humán mk. tervében)
2024. február 25. (megemlékezés 23-án, humán és of.-i mk.)
2024. április 16. (humán és of.-i mk.)
2024. június 4. (humán és of.-i mk.)
2024. március 14-én (humán mk.) |
|
Iskolai kórus |
|
Az iskolánkban az idei tanévben nem működik állandó iskolai kórus. Tehetséggondozó jelleggel alkalmilag ünnepségekre és rendezvényekre való felkészülés esetén időpontja: hétfő 7. óra |
|
Az 4 tanítás nélküli munkanap felosztása |
|
2024. február 2.:
2024. február 26.:
2024. június 20.:
2024. június 21.: |
|
félévi értekezlet
pályaorientációs nap a 7. évfolyamon Június 20.:
alsós osztályozó értekezlet + DÖK nap (DÖK által kijelölt nap)
felsős osztályozó értekezletek |
|
Munkanap átszervezés
Központi munkanap átszervezés az idei tanévben nem lesz.
Helyi döntésen alapuló munkanap átszervezés:
|
2024. május 11. szombat
2024. június 14. péntek |
|
munkanap (Majális)
szünnap (osztálykirándulások) |
|
Iskolai szintű ünnepeink, rendezvényeink |
|
2023. október 6.:
2023. október 23.:
2023. november 9.:
2023. december 6.:
2023. december 13.:
2023. december 21.:
2024. február 9.:
2024. február 23.:
2024. március 15.:
2024. április 16.:
2024. június 4.:
2024. június 19.:
2024. június 21.:
2024. június 24.: |
|
Aradi vértanuk napja
szervezett program 20-án
Márton-nap
Mikulás délelőtti Mikulás-programmal
Luca-nap
Karácsonyi ünnepségek (osztálykarácsonyok)
Iskolai farsang.
diktatúrák áldozatainak emléknapja
Ünnepély 14-én
Megemlékezés a Holokauszt áldozatairól
Nemzeti Összetartozás Napja
DÖK-nap, sport nap
tanévzáró, nyolcadikosok búcsúztatása, ballagás
bizonyítványok osztása |
|
|
|
Tantestületi értekezletek
Minden hónap első hétfőjén közös értékelés, az aktuális problémák felvetése. Alsós értekezletek kezdő időpontja: 13 óra Közös értekezletek kezdő időpontja: 14 óra Felsős értekezletek kezdő időpontja: a közös értekezletet követően.
Szeptember első hetében újabb munkaközösségi értekezletek a tanévi teendők kidolgozásáról.
|
|
Félévi osztályozó értekezlet:
Félévi értékelő értekezlet:
Tanévvégi osztályozó értekezlet:
Tanévzáró értekezlet: |
|
2024. január 22.
2024. február 2.
2024. június 20-21.
2024. június 26. |
|
Szülői értekezletek és fogadóórák |
|
Szülői értekezlet
első-második évfolyam:
harmadik-negyedik évfolyam:
ötödik-hatodik évfolyam:
hetedik-nyolcadik évfolyam:
Szülői értekezlet a továbbtanulásról:
Februárban:
Május folyamán:
Általános fogadó órák:
2023. november 6., 2024. március 4.:
Egyéni fogadóórák:
Az órarendtől függően egyénileg, |
|
2023. szeptember 5.
2023. szeptember 6.
2023. szeptember 7.
2023. szeptember 11.
2023. október 16.
félévi értékelés, szülői értekezletek (2024. február első hetében)
a tanévzárás, illetve a tanulmányi kirándulások előkészítése.
az alsóban 16 órától, a felsőben 16:30-tól
feltüntetve a honlapon. |
III. A TANÉV FŐBB ESEMÉNYEI TÁBLÁZATOS FORMÁBAN
Szeptember |
1. |
péntek |
8:00 |
Tanévnyitó |
4. |
hétfő |
16:30 |
Szülői fórum |
5. |
kedd |
16:30 |
Szülői értekezlet az 1. és 2. évfolyam számára |
6. |
szerda |
16:30 |
Szülői értekezlet a 3. és 4. évfolyam számára (kivéve 3.n) |
7. |
csütörtök |
16:30
17:00
18:00 |
Szülői értekezlet az 5. évfolyam számára
Szülői értekezlet a 6. évfolyam számára
Szülői értekezlet a 8.an osztály számára |
11. |
hétfő |
16:30
17:00 |
Szülői értekezlet a 3.n osztály számára
Szülői értekezlet a 7. és 8. évfolyam számára (kivéve 8.an) |
22. |
péntek |
13:30 |
Szüreti nap Pomázon (német tagozatos alsósoknak) |
25-29. |
hétfő-péntek |
|
Fillérke-hét |
28. |
csütörtök |
13:00 |
Pizsamaparti az 5. évfolyamosok számára |
29. |
péntek |
8:30 |
Fillérkék (elsősök) avatása |
Október |
2. |
hétfő |
9:00
10:00 |
Magyar népmese napja
Diáksport napja (Fenntarthatóság) |
4. |
szerda |
|
Állatok világnapja |
6. |
péntek |
|
Megemlékezés az Aradi Vértanúkról |
8. |
vasárnap |
|
Kaptató |
13. |
péntek |
|
Bolyai matematika verseny (iskolai) |
16. |
hétfő |
16:30 |
Szülői értekezlet a továbbtanulásról a 6. és a 8. évfolyam számára |
18. |
szerda |
|
Szépolvasási verseny (alsó tagozat) |
20. |
péntek |
|
Október 23-i megemlékezés |
27. |
péntek |
|
Koffermúzeum (Volkskunde program német tagozatos alsósoknak) |
ŐSZI SZÜNET: 2023. október 28. - 2023. november 5.
A szünet előtti utolsó tanítási nap: 2023. október 27. (péntek),
a szünet utáni első tanítási nap: 2023. november 6. (hétfő). |
November |
6. |
hétfő |
16:00
16:30 |
RÖVIDÍTETT ÓRÁK
Alsós fogadóórák
Felsős fogadóórák |
9. |
csütörtök |
|
Márton-nap a német tagozat tanulóinak
|
10. |
péntek |
|
Bolyai anyanyelvi csapatverseny (iskola) |
15. |
szerda |
de.
16:30 |
Nyílt órák leendő elősök szüleinek az angol és a német tagozaton -
a részvétel regisztrációhoz kötött!
Óvodás foglalkozás az angol és a német tagozatra jelentkezőknek -
a részvétel regisztrációhoz kötött! |
20. |
hétfő |
|
Zrínyi matematika verseny (iskolai) |
21. |
kedd |
|
Angol nyelvhelyességi verseny az 5. és 6. évfolyam részére |
23. |
csütörtök |
|
Hálaadás-parti az angol tagozaton |
24. |
péntek |
|
Első negyedéves értékelés az elsősöknél |
December |
7. |
csütörtök |
de. |
Mikulás |
8. |
péntek |
|
Karácsonyi ajándékkészítő délután az alsó tagozatosoknak |
11-20. |
hétfő-szerda |
|
Adventi mesekalendárium |
15. |
péntek |
13:00 |
Luca-napi vásár |
TÉLI SZÜNET: 2023. december 22. - 2024. január 7.
A szünet előtti utolsó tanítási nap: 2023. december 21. (csütörtök),
a szünet utáni első tanítási nap: 2024. január 8. (hétfő). |
Január |
12. |
péntek |
|
Bolyai természettudományi verseny |
17. |
szerda |
16:30 |
Óvodás foglalkozás a német nemzetiségi tagozatra jelentkezőknek
|
19. |
péntek |
|
I. félév vége |
20. |
szombat |
|
Középiskolai írásbeli felvételik |
22. |
hétfő |
|
Magyar kultúra napja
Vers- és prózamondó verseny |
24. |
szerda |
16:30 |
Óvodás foglalkozás az angol tagozatra jelentkezőknek
Leendő elsős tanító bemutatkozása
|
26. |
péntek |
|
Félévi értesítők elérhetővé válása a KRÉTA napló felületén |
Február |
5. |
hétfő |
16:30 |
Szülői értekezlet az 1. és 2. évfolyam számára |
6. |
kedd |
16:30 |
Szülői értekezlet a 3. és 4. évfolyam számára |
7. |
szerda |
17:00 |
Szülői értekezlet az 5. és 6. évfolyam számára |
8. |
csütörtök |
17:00 |
Szülői értekezlet a 7. és 8. évfolyam számára |
9. |
péntek |
|
Farsang |
14. |
szerda |
16:30 |
Óvodás foglalkozás a német nemzetiségi tagozatra jelentkezőknek
Leendő elsős tanító bemutatkozása |
16. |
péntek |
|
Zrínyi matematika verseny, II. forduló (iskolai) |
21. |
szerda |
16:30 |
Továbbtanulási lapok beküldési határideje
Óvodás foglalkozás az angol tagozatra jelentkezőknek
Leendő elsős tanító bemutatkozása |
23. |
péntek |
|
A kommunista diktatúrák áldozatainak emléknapja |
26. |
hétfő |
|
Helyesírási verseny az alsó tagozaton |
Március |
4. |
hétfő |
16:00
16:30 |
RÖVIDÍTETT ÓRÁK
Alsós fogadóórák
Felsős fogadóórák |
március 4-től június 3-ig |
Kompetencia mérések |
4-8. |
hétfő-péntek |
de. |
Nyílt hét a németes alsó tagozaton
1. és 3. osztályokban az osztálytanítók, 2. és 4. osztályokban a nyelvtanárok tartanak nyílt órát. A látogatható órák pontos idejéről az osztályfőnök küld tájékoztatást a szülőknek. |
6. |
szerda |
de.
16:30 |
Nyílt órák leendő elősök szüleinek a német nemzetiségi tagozaton
Óvodás foglalkozás a német nemzetiségi tagozatra jelentkezőknek |
14. |
csütörtök |
|
Megemlékezés 1848. március 15-ről |
18. |
hétfő |
|
A víz világnapja az alsó tagozaton |
18-22. |
hétfő-péntek |
de. |
Nyílt hét az angolos alsó tagozaton
1. és 3. osztályokban az osztálytanítók, 2. és 4. osztályokban a nyelvtanárok tartanak nyílt órát. A látogatható órák pontos idejéről az osztályfőnök küld tájékoztatást a szülőknek. |
20. |
szerda |
de.
16:30 |
Nyílt órák leendő elősök szüleinek az angol tagozaton
Óvodás foglalkozás az angol tagozatra jelentkezőknek |
21. |
csütörtök |
|
Kenguru matematika verseny |
22. |
péntek |
|
A víz világnapja a felső tagozaton
Húsvéti ajándékkészítő délután az alsó tagozaton |
23. |
szombat |
|
TANÍTÁSI NAP |
25. |
hétfő |
|
Angol olvasási verseny 6. és 7. évfolyamon |
TAVASZI SZÜNET: 2024. március 28. - 2024. április 7.
A szünet előtti utolsó tanítási nap: 2024. március 27. (szerda),
a szünet utáni első tanítási nap: 2024. április 8. (hétfő). |
Április |
11. |
csütörtök |
|
Költészet napja |
16. |
kedd |
|
Holokauszt magyarországi emléknapja |
17. |
szerda |
16:30 |
Fillérparti |
18-19. |
csüt.-péntek |
|
Beiratkozás |
19. |
péntek |
|
Hagyományőrző nap a német nemzetiségi tagozaton |
24. |
szerda |
|
Olvasni jó! |
26. |
péntek |
|
Ki mit tud? |
Május |
11. |
szombat |
|
Majális |
21-30. |
|
|
Intézményi mérések alsó tagozaton |
30. |
csütörtök |
|
Angol szintfelmérő a 4. évfolyamon |
Június |
3-7. |
hétfő-péntek |
|
Focimeccsek az alsó tagozaton |
4. |
kedd |
|
A nemzeti összetartozás napja |
5. |
szerda |
|
Egészségnap |
13-14. |
csüt.-péntek |
|
Osztálykirándulások |
19. |
szreda |
|
DÖK-nap |
20. |
csütörtök |
|
TANÍTÁS NÉLKÜLI MUNKANAP |
21. |
péntek |
17:00 |
TANÍTÁS NÉLKÜLI MUNKANAP
Tanévzáró, ballagás |
24. |
hétfő |
9:00 |
Bizonyítványosztás |
|